Tuesday, December 7, 2010

Handmade earring 手作耳环

Hi everyone, since last year sept I'm going to New zealand till
this year june, I have not touch any handmade craft already. When I start to do
it become very scare, because scare i forgot how to do and scare my skill become bad.
But hopefully, i still remember how to sew and use the sewing machine,
and this is my new design.
Is handmade earring design, almost using felt, button to match it,
hope all my friend will love it.
If you have any idea for custom made, i also can do it for you. Thanks.
哈罗大家,我终于回来了啦!自从去年的九月去纽西兰到今年的九月都没有再动手做手作。
回来的时候,开始要动手的时候,非常害怕,
怕自己太久没做了会很生疏,也怕自己不会用车衣机!幸好幸好,
虽然刚开始手还不是很灵活,但是,越缝手感就越好!
这些耳环是我的新作品,都是用手一针一线缝出来的,希望大家会喜欢哦!
如果有什么意见的可以让我知道,我都可以量身定做给你们哦!谢谢!
simple design, but for the person who are special.
简单的设计,给最不简单的你


yellow and red...pls bring me home...
黄与红...请把我带回家吧!

this earring is easy to match with any person and any style.

可以用来搭配任何的造型!


blue color jeans and flower earring.

蓝色牛仔布于花布的混合体!



this design is my flovour, i keep it for myself.

这是我最喜欢的一对耳环,我已经收了起来给自己!



Is my friend presents, she very love it.

是朋友的礼物,她非常的喜欢!




(Handmade by Tammy)




No comments:

Post a Comment